Someones Around ♥

2011年6月16日

Be a staunch girl ♥

I've got to move on and be who i am
i just don't belong here
i hope you understad .



病了睡不着 、 像样吗? xD



tell it ' Never mind , i'm fine ;D



充实自己的生活。
想找工作做 、 钱不够花对我这个购物狂来说是很伤脑筋的 /___\


Hubby 工作忙忙 ,
假期完了 也少了点陪伴我
那 我是不是也找东西做 ?
让每天都过得有价值点 :D


Ermmm .

最近是不是很流行 网上工作 一个月有两千 o.0?
Min爱人找我去听看
我没空去聽聽捏

真的简简单单一个月能两千嚒 ?
难以置信 ~.~


Dear

我喜欢 与你开心的日子 ,
好舒服 、幸福。

請脫離那些 最求著
心裡只能裝下我 好不

350 Day
I LOVE YOU
YOu'r my every thing




`



We might find our place in this world someday
but at least for now
i gotta go my own away .




Good Night sweetyyyy :)


没有评论:

发表评论